Tarda de joguines

«El joc és una manera natural de passar temps amb els altres, socialitzant-se i construint relacions positives»

Hola família,

Han anat bé aquest dies de festa, de menjars, de neules i torrons, de família i de joguines?

Com ja sabeu, demà, dimecres 8 de gener a les 9 del matí, ens hi tornem a posar (amb il·lusió!).

Recordeu que els vostres fills i les vostres filles poden dur a l’escola una, o dues, joguines, per mostrar i compartir amb la resta de companys i de companyes, per tal de passar una tarda alegre i divertida.

Ara bé, penseu que l’Escola no es podrà fer responsable dels desperfectes que hi puguin sorgir.

Us recomanem que aquestes joguines no siguin fràgils, ni bèl·liques, ni tinguin peces petites que es puguin perdre.

Sobretot, cal posar-hi el nom, per evitar-ne confusions.