Suspensió del Programa de Natació escolar

Com ja sabeu, el Govern de la Generalitat a través del Procicat (Pla Territorial de Protecció Civil de Catalunya), ha adoptat una serie de mesures adreçades a combatre la COVID-19. Entre elles, el confinament municipal i el tancament d’instal·lacions esportives. Malauradament, tot apunta que aquestes restriccions es veuran prorrogades en el temps. Davant l’impossibilitat de saber del cert, com es desenvoluparà tot plegat i davant la immediatesa de l’inici del Programa de Natació escolar, i d’acord amb les instruccions del Departament d’educació, la suspensió de les activitats escolars al Complex Aquàtic de Vilafranca del Penedès, i posat en coneixement de l’Ajuntament de Pontons, ens veiem en la necessitat de suspendre l’activitat de Piscina, programada pels mesos de febrer i març, d’aquest curs.

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per la vostra comprensió davant d’aquestes circumstàncies excepcionals.