Sortida del Cicle superior

Benvolguda família,

El proper divendres 1 de juny farem la sortida de final de curs amb els alumnes de 5è i 6è.

Aquest any anirem a Barcelona, on realitzarem una activitat matemàtica lúdico-recreativa.

La sortida i el dinar estan subvencionats amb els beneficis de la Fira de Santa Llúcia.

No cal pagar res. Això sí, hauran de portar l’esmorzar i aigua. També, barret i crema solar, si ho creieu convenient.

Cal porta’ls a l’estació de tren de Vilafranca abans de les 8h 20′ (puntualitat, si us plau).

L’hora d’arribada està prevista cap a dos quarts de cinc, de la tarda (16h 30′).

S i ho desitgeu, poden dur un màxim de 10€ per si volen comprar alguna coseta que els hi faci gràcia. L’escola no es farà responsable en cas de pèrdua d’aquests diners.

Recordeu que no es pot portar cap tipus de material electrònic (mòbils, consoles, càmeres fotogràfiques, …).