Sortida de l’alumnat de 6è

El proper divendres 3 de juny farem la sortida de final de curs amb l’alumnat de 6è.

Anirem a Cornellà de Llobregat, on realitzarem una activitat lúdico-recreativa, en un “parc d’atraccions indoor” amb llits elàstics, tirolines, fossars d’escuma, rocòdrom, cilindres giratoris, . . .

El desplaçament es farà amb tren, metro i a peu.

La sortida i el dinar estan subvencionats amb els beneficis de la Fira del Nadal passat.

No cal pagar res. Això sí, hauran de portar l’esmorzar i aigua.

Haureu d’acompanyar les vostres filles o el vostre fill a l’estació de tren de Vilafranca abans de les 8h 10′ del matí (puntualitat, si us plau).

L’hora d’arribada està prevista cap a dos quarts de cinc, de la tarda (16h 30′), a la mateixa estació.

Si ho desitgeu, poden dur un màxim de 10€ per si volen comprar alguna coseta que els hi faci gràcia. L’Escola no es farà responsable en cas de pèrdua d’aquests diners.

Recordeu que no es pot portar cap tipus de material electrònic (mòbils, consoles, càmeres fotogràfiques, …).