Sortida a la “Tàrraco” romana

El proper divendres 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, i relacionat amb el tema transversal que treballem (“El Roure a la romana”), anirem de visita a la ciutat de Tarragona.

La sortida serà a 3/4 de nou de matí (8h 45′), des de l’Escola. La porta del centre s’obrirà 10 minuts abans. Preguem puntualitat.

La tornada està programada a 2/4 de cinc de la tarda (16h 30′), en funció del trànsit.

Cal que tothom porti:

• El xandall de l’escola o roba similar
  • Mascareta
  • Barret o gorra
  • Muda de recanvi (si es creu convenient)
  • Impermeable, per si plou
  • Calçat còmode
  • Esmorzar, dinar i aigua

No cal portar ni diners, ni màquines de retratar, ni llaminadures, ni telèfons mòbils, ni …

Si plou la sortida es farà igualment.

L’alumnat que no hagi presentat l’autorització, degudament emplenada, no podrà viatjar.

Aquesta excursió s’abonarà amb el romanent de les sortides que no es van poder fer el curs passat, per culpa del confinament COVID. No cal pagar res.

Gràcies per la vostra col·laboració.