Setmana del projecte “Les mines”

La setmana del 14 al 18 de març durem a terme el Projecte transversal «Les Mines: roques i minerals».

Tota l’Escola, des de I3 a Sisè, participarem en les diferents activitats que s’han preparat amb l’objectiu de despertar i potenciar l’interès de l’alumnat vers aquest projecte transversal.

Els matins de dilluns, dimarts i dimecres realitzarem una aproximació a l’estudi d’aquesta temàtica.

Les tardes d’aquests mateixos dies les dedicarem a fer «experiments roqueros» (Imants i oxigen, classificació i anàlisi dels minerals, la sal, …).

El dijous al matí, l’alumnat viatjarà fins a Vilafranca del Penedès, per fer la sessió corresponent del curset de piscina i a la tarda visionarem diferents documentals sobre el tema i la sortida de l’endemà.

Per acabar la setmana, el divendres dia 18 de març, farem la sortida a «Les mines de sal» de Cardona (n’informarem a part).