Setmana del projecte “L’Antic Egipte a El Roure”

La setmana del 9 al 13 de març durem a terme el Projecte transversal «L’Antic Egipte a El Roure».

Tota l’Escola, des de P3 a Sisè, participarem en les diferents activitats que s’han preparat amb l’objectiu de despertar i potenciar l’interès de l’alumnat vers aquesta gran civilització.

Els matins de dilluns, dimarts i dimecres realitzarem una aproximació a l’estudi d’aquesta temàtica.

Les tardes d’aquests mateixos dies les dedicarem a fer «experiments egipcis» (escriptura jeroglífica, fabricació de papir, …).

El dijous al matí, l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle inicial viatjarà fins a Vilafranca del Penedès, per fer la  sessió corresponent del curset de piscina i la resta aprofundirà en algun del temes proposats.

Per acabar la setmana, el divendres dia 13 de març, farem una sortida al «Museu egipci» de Barcelona.