Setmana del projecte “La Ciència a El Roure”

La setmana de l’1 al 5 d’abril durem a terme el Projecte transversal «Ciència a El Roure».

Tota l’Escola, des de P3 a Sisè, participarem en les diferents activitats que s’han preparat amb l’objectiu de despertar i potenciar l’interès de l’alumnat vers la ciència i la tecnologia.

Els matins de dilluns, dimarts i dimecres realitzarem una aproximació a l’estudi: de la Taula Periòdica, atribuïda a Dmitri Mendeléiev, que, enguany, commemora el seu 150eè aniversari; a la biografia de diversos científics i científiques i, finalment, a la ciència aplicada en el nostre dia a dia.

Les tardes d’aquests mateixos dies les dedicarem a fer «experiments» (pigments, «slime casolà», bombolles de sabó, …) .

El dijous al matí, l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle inicial viatjarà fins a Vilafranca del Penedès, per fer la darrera sessió del curset de piscina i la resta aprofundirà en la presentació del concurs «científics en joc».

A la tarda, rebrem la visita d’un científic de la comarca. Ens explicarà un munt de coses de la seva feina i li podrem fer totes les preguntes que se’ns plantegin.

Per acabar la setmana, el divendres dia 5 d’abril, farem una sortida al «Museu de les Matemàtiques» de Cornellà del Llobregat.