Programa “Consum de Llet a les escoles” (2019-2020)

Un curs més, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà llet, gratuïtament, als alumnes de la nostra escola. En concret, un got diari durant l’esmorzar.

Aquesta acció forma part del programa europeu de distribució de «Llet a les escoles» que busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris i està finançada pel Fons Europeu Agrícola de Garantia de la Unió Europea.

El proveïdor que subministra aquest any el producte (Llet sencera UHT) és l’empresa SERHS Distribució .

El programa de «Llet a les escoles» compta amb la col·laboració dels Departaments d’Ensenyament i de Salut.

La distribució de llet sencera UHT començarà el proper dilluns 3 de febrer.

Si alguna família creu convenient que el seu fill, o la seva filla, NO participi en aquesta campanya, ho pot notificar, el més aviat possible, per mitjà de l’agenda escolar.