Fira i Cantada de Nadal 2021

Un any més, amb molta il·lusió, treballem en la preparació de l’edició de la Fira i Cantada de Nadal.

Aquest any, l’acte, es farà el divendres 17 de desembre, al Centre Social municipal, a partir de les sis de la tarda.

– El dijous 16 de desembre farem l’assaig general al centre.

Aquell dia, caldrà que porteu els vostres fills i les vostres filles a les 9h 00′ al centre i els vingueu a recollir a les 12h 30′ excepte l’alumnat que faci ús del Servei de Menjador que serà acompanyat a l’Escola, per l’equip de mestres.

A la tarda, classe i horari habitual.

– El divendres 17 de desembre l’horari de classes, de matí i tarda, serà l’habitual.

Recordar que la Fira començarà a les 6 de la tarda al Centre Social Municipal i que la recaptació que es faci servirà per a sufragar la Sortida de Fi de curs de l’alumnat de 6è de l’Escola, els quals hauran d’arribar al Centre mitja hora abans (17h 30′) per tal de preparar les taules i el material per a la venda.

Es prega faciliteu canvi en les vostres compres (monedes de 50ct, d’ 1€ i 2€ i bitllets de 5€)

La Cantada de Nadales s’iniciarà a les 7 de la tarda. És per això que, la resta de l’alumnat, haurà d’arribar mitja hora més aviat 18h 30′.

IMPORTANT:

La Fira i Cantada de Nadal es farà respectant les mesures vigents que estableix el PROCICAT per la COVID-19, i que fan referència als següents aspectes:

– L’ús de la mascareta és obligatori.

– No es pot assistir a l’acte si es presenta alguna simptomatologia pròpia de la COVID-19, o si s’és un contacte estret d’un cas positiu.

– Cal respectar la distància interpersonal de 2’5m. Per aquest motiu, i a l’estar en un recinte tancat, cal limitar-ne l’assistència.

Es recomana que la gent més vulnerable, com els avis i les àvies, evitin assistir a l’acte, i que hi assisteixin els familiars més propers, de la mateixa «bombolla».

Cal recordar que totes aquestes mesures, a l’igual que la celebració dels actes, queden supeditades a l’actualització que se’n pugui fer, de les mateixes, des del PROCICAT.

Confiem en el bon criteri de tothom per a que La Fira i Cantada de Nadal sigui un acte festiu i segur en el qual, tots plegats, puguem gaudir de les actuacions que han preparat els vostres fills i les vostres filles.