Festa de final de curs 2021-2022

Divendres 17 de juny, a partir de les quatre de la tarda, queda tothom convocat al Centre social del municipi, per gaudir d’una gran festa de final de curs i participar de l’adeu de l’alumnat de Sisè d’educació primària.

Per celebrar-ho com cal, hem convidat al grup “Ma……..” , que amb la seva actuació, de ben segur, ens farà passar una bona estona. A continuació es farà el comiat a l’alumnat de 6è.

I en acabar, a la Pista poliesportiva, hi haurà «Berenar de comiat» (gentilesa de l’Ajuntament de Pontons) i «Jocs d’aigua i d’altres» organitzats per l’Associació de famílies de l’Escola. Cal que qui vulgui participar vingui amb roba que es pugui embrutar i mullar i que porti banyador, tovallola, una cullera gran (de sopa) i calçat adequat.

Tota la mainada ha d’anar acompanyada d’un adult, que se’n farà càrrec.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Esperem compartir amb vosaltres la festa! Us hi esperem !!!