Estem d’estrenes

L’Ajuntament de Pontons ha fet donació a l’Escola d’un mesurador-detector de Co2 (diòxid de carboni).

Donat que el coronavirus es propaga per l’aire, els nivells més alts de CO2 en una habitació, sala o aula, probablement signifiquen una major possibilitat de transmissió si una persona infectada hi és a dins.

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) diu que una mala ventilació augmenta el risc de transmetre per contagi el coronavirus.

Es recomana de mantenir els nivells de CO2 per dessota de 600/700 ppm.

Tot i que, a la nostra Escola, està activat el Protocol COVID pel que fa, també, a la ventilació de les aules i d’altres sectors del centre, rebem amb agraïment la  donació realitzada.

D’altra banda, el Departament d’Educació ens ha fet arribar una PDI (Pissarra Digital Interactiva) per a l’aula d’Educació infantil.