Divendres 26 de març – Mona a muntanya!

El curs passat, confinats. Aquest, «embombollats».

I la Mona?

Buff! Com enyorem aquella darrera tarda del segon trimestre, quan ens trobàvem pares i mares, avis i àvies, tiets i tietes, germans i germanes, cosins i cosines… Tots junts, amb les mans brutes de xocolata i amb aroma a dolçor, fent una mona per a menjar-la, després, tots plegats i passar una bona estona.

Aquest any, no ho podrem fer, però no ens volem quedar sense Mona.

Cada grup «bombollla», i sota extremes mesures d’higiene i seguretat sanitària, en confegirà la seva.

I, ara ve el que és bo: Irem a menjar-nos-la a una de les vinyes prop de l’Escola. Junts, però separats. Separats, però junts. De P3 a 5è.

I perquè el dia sia complet …… dinarem, també, a la muntanya!

Planning del dia:

A les 9 del matí, arribada a l’Escola. Després, cadascú al seu cau a preparar la Mona. Esmorzar i esbarjo. Cap a migdia, fem camí (Jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya,…). Dinar. Jocs i Xerrada. Berenar i tornada cap a l’Escola.

Cal que tothom porti:

• El xandall de l’escola o roba similar
  • Mascareta
  • Barret o gorra
  • Muda de recanvi (si es creu convenient)
  • Impermeable, per si plou
  • Calçat còmode
  • Esmorzar, dinar i aigua

No cal portar ni diners, ni màquines de retratar, ni llaminadures, ni telèfons mòbils, ni …

En cas de pluja, la festa es traslladarà a la porxada de l’Escola.