Castanyada i Taller de Panellets a Cal Diable

El proper dijous 29 d’octubre, respectant totes les mesures de seguretat corresponents, en relació a l’actual crisi sanitària, anem a celebrar la Castanyada a Cal Diable. Allà, participarem en el “Taller d’elaboració de Panellets”. Aquesta excursió s’abonarà amb el romanent de l’aportació de les famílies per a les sortides escolars. NO cal pagar res.

El punt de trobada serà a l’Escola a les 9h 00′. Hi anirem caminant. En cas de pluja, i per no haver de suspendre la sortida, hauríem de tenir previst l’acompanyament en cotxe familiar, fins a la Casa de colònies.

A la tornada, la família, heu de recollir la mainada a Cal Diable, entre les 16h 00′ i les 16h 15′.

Cal portar el xandall de l’escola, en cas de no tenir-lo cal venir amb roba còmoda. S’ha de portar l’esmorzar, el dinar i aigua. (I una muda de recanvi, si fa el cas).

L’autorització ja la tenim signada, ja que era un dels fulls que calia retornar degudament emplenat de l’agenda escolar de cadascú.

Demanem puntualitat.