Cap a la fi … de curs! o La llum al final del túnel!

Reunit el Consell escolar de l’Escola (Equip directiu, representant de l’Ajuntament, de l’AMPA, dels sectors de les famílies i dels docents) i, a menys d’un mes de l’acabament de les classes, us fem avinents els acords als que es va arribar i que convé saber:

Veient la situació que vivim i rebudes les orientacions del Departament d’Educació i del Procicat, un cop informats els membres del Consell i amb la seva aprovació, s’ha decidit d’anular tant les Colònies com la Festa/Festival de fi de curs, d’enguany.

La primera activitat serà substituïda per una sortida de tot l’alumnat i de la que se n’informarà, detalladament, en el moment oportú.

La segona, serà substituïda per algun acte, actuació o festa organitzat per l’AMPA de l’Escola, en un dia i lloc a concretar, davant la impossibilitat que marca la normativa actual en fer-la presencial i/o organitzar-la des del nostre centre educatiu.

No desesperem, ni ens posem a criticar per criticar. Siguem positius. Vindran temps millors, segur.

D’altra banda, us informem d’algunes «notícies» més, dels propers dies:

Teatre a l’Escola:

Divendres 28 de maig:

Espectacle de clown “Petit o gran” amb l’Albert Vinyes, pallasso.

Divendres 4 de juny:

Espectacle “La Princesa Maribel” amb la Clara Gavaldà.

Dilluns 7 de juny:

Inici de la jornada continuada o compactada (Del dilluns 7 al dimarts 22 de juny):

L’horari lectiu serà de les 9h 00′ del matí fins a la una del migdia.

El servei de menjador finalitzarà a les 15h 00′ (hora límit en que s’haurà de recollir la mainada que en faci ús).

Dilluns 21 o dimarts 22 de juny (per confirmar):

«Sortida aquàtica», a Cal Diable.

Dimarts 22 de juny:

Finalització de les classes, darrer dia de curs i comiat.

Dilluns 28, dimarts 29 i dimecres 30 de juny:

Lliurament dels informes, a les famílies.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.