Canvis a Educació musical i a Educació física

Passats els primers quinze dies d’aquest esperat curs 2020-2021, volem compartir amb vosaltres algunes reflexions i informacions, que ens a semblen d’interès.

Malgrat alguns moments delicats, no baixem la guàrdia davant la pandèmia. Distància, mans i mascareta és el crit més sentit, a la nostra Escola. Acompanyat de: temperatura, ventilació, neteja, higiene, desinfectant, PCR, gel hidroalcohòlic, …

Si bé és cert que, no sempre, seguir totes les instruccions de les autoritats sanitàries, educatives i polítiques (que de vegades semblem contradictòries i, a voltes, esbojarrades o poc entenedores) sigui tasca fàcil, ens n’estem ensortint.

No anem bé, però podríem anar pitjor.

Gràcies a totes i a tots.

D’altra banda, fer-vos saber que:

Des del 2 de setembre, tenim una mestra de baixa. Malgrat tots els esforços per cobrir aquesta absència, per part nostra i del Departament d’Educació, això no ha estat possible.

Així, ens veiem obligats a fer alguna modificació en l’horari dels grup estables (mentre es mantingui aquesta situació).

A Educació musical i a Educació física (mantenint totes les normes de seguretat, i més, possibles), s’haurà de reunificar en un sol grup tot l’alumnat de primària. L’Anna, tutora del «grans» (4t i 5è), es farà càrrec de l’Educació musical i l’Esther, tutora dels «mitjans» (1r,2n i 3r) de l’Educació física.

La Música serà els divendres, a la tarda i l’Educació física els dijous al matí.

També, l’hora de tutoria i valors es veu afectada. La tutora serà l’Esther i es farà els dimecres al matí.

A l’Educació infantil, de la Música se’n farà càrrec en Jordi i de la Psicomotricitat, l’Esther, com ja estava previst, els divendres a la tarda.