Cantada de nadales 2020

A hores d’ara, en situació de «normalitat normal» estaríem gaudint d’una tarda de fires i nadales.

I no pot ser. I no sabeu com ho lamentem.

Malgrat tot, no volem, ni podem, deixar que aquests moments d’excepcionalitat ens «robin» d’un dels esdeveniments més esperats del curs.

Així que, i en un format diferent, us volem fer partícips de la «Cantada virtual de nadales 2020» que us hem preparat, amb molta il·lusió per part de tot l’alumnat de la nostra Escola.

Per tal de gaudir de l’espectacle haureu de clicar sobre l’enllaç que rebreu al vostre correu electrònic i introduir-hi la contrasenya (password) que també us haurà arribat al mateix correu.

Atenció que el pes de l’arxiu és molt gran i, en funció de la vostra connexió, pot trigar molta o mooolta o mooooooooolta estona en ser descarregat.

Si ho voleu, o us va millor, dilluns ens feu arribar un llapis de memòria a l’Escola i us en farem una còpia de l’arxiu.