Autorització proves COVID-19

Avui, l’alumnat de l’Escola s’endurà cap a casa una autorització, per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius. Caldrà retornar-la emplenada i signada, demà o demà-passat.

Aquest document fa referència, entre d’altres qüestions, al permís que el Servei de Vigilància Epidemiològica Territorial us demana per tal de poder prendre mostres per a la realització de la PCR (sigles en anglès de Reacció en Cadena de la Polimerasa) i un test d’anticossos, si cal, del vostre fill o de la vostra filla. Aquesta presa es realitzaria, de forma preferent, a l’Escola (amb previ avís a les famílies).

El nostre Equip d’Atenció Primària (EAP) de referència és l’EAP Penedès Rural.

Cal recordar, també, d’emplenar i signar, igualment, les autoritzacions que hi ha en els últims fulls de l’Agenda escolar.

Gràcies per la vostra col·laboració.

· Autorització proves covid