Sortida CI – Bosc Vertical

Ahir dimecres l’alumnat i les mestres de Cicle Inicial vàrem anar d’excursió tot el dia al Bosc Vertical de Dosrius.

Relacionant l’Eix de l’escola “Hàbitats del món” i la cura del planeta, hem dut a terme una activitat de sensacions caminant pels elements naturals i textures diferents que componen el camí: pedres, fusta, grava, escorça, fulles… Hem activitat tots els sentits olorant, tocant, escoltant i sentint tot fent jocs interactius i d’equilibri que han marcat el curs del camí. Per finalitzar el recorregut, hem après l’ecosistema i l’impacte del canvi climàtic veient quants anys triguen diferents materials en descompondre’s a la terra. Uns aprenentatges significatius i propers on les nenes i els nens els han relacionat amb els projectes que han dut a terme, a 1r “El cos” i a 2n “El reciclatge”.

Seguidament, hem dinat plegats i hem compartit una estona de joc fins a la tornada Bigues i Riells del fai. Hem vingut encantats/des!!

Us deixem unes fotografies de la jornada:

Fotografies de 1r

Fotografies de 2n