Padrins i fillols 2024-2026

Dos cursos compartint històries, aprenentatges i moments especials…

El passat divendres vam celebrar el comiat del projecte Padrins i Fillols 2024-2026, una experiència que ens ha acompanyat durant aquests dos darrers cursos i que ha ajudat a fer créixer el gust per la lectura, els vincles i l’estima entre grans i petits.

El curs passat, els infants d’I5 van compartir estones de lectura amb els seus padrins i padrines de 5è i, aquest curs, de 1r i 6è. Quinzenalment, s’han trobat per llegir plegats, conversar, imaginar i gaudir dels llibres.

Per tancar aquesta aventura, els padrins han fet entrega d’un diploma als seus fillols i filloles, i aquests els han obsequiat amb un punt de llibre fet amb molta il·lusió.

Gràcies, alumnes de 6è, per haver estat uns models lectors excepcionals, per la vostra paciència, dedicació i estima. Ens emportem records molt bonics d’aquests moments compartits.

Podeu veure les fotografies a l’arxiu de les promocions corresponents.

Imatge creada amb IA

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut