Projecte de medi: La reproducció

La setmana passada els alumnes de 6è vàrem començar el projecte de la reproducció humana. Ja feia molts dies que en parlàvem perquè les nostres tutores van col·locar una bústia al passadís, entremig de les dues classes, on tots i cadascun de nosaltres podríem anar escrivint preguntes i curiositats sobre el tema.

Aquestes preguntes seran respostes la setmana vinent, quan ens visiti a l’escola una metgessa.

Després, amb l’ajuda dels nostres ordinadors portàtils i la gamificació, hem iniciats unes partides a uns jocs interactius, que ens aporten els continguts claus que hem de conèixer i la relació entre ells. Parlant de l’aparell reproductor femení, masculí, dels procés de fecundació, les etapes de l’embaràs, etc. De manera divertida i entretinguda estem molt entusiasmats!