Sortida al CosmoCaixa

El passat dijous 9 de febrer, els i les alumnes de 5è vam anar a visitar el CosmoCaixa de Barcelona. Aquesta sortida dóna  pas a l’inici de l’eix d’aquest curs, els hàbitats del Món, ja que allà hem pogut gaudir de la visita a la base Antàrtica i conèixer una mica més la vida al pol sud.

El Museu de la Ciència CosmoCaixa mostra el laboratori original de la Base Antàrtica Joan Carles I gràcies a la mirada científica de la Dra. Josefina Castellví, pionera de l’exploració del continent blanc.

Allà ens van presentar fotos d’algunes de les expedicions pioneres del pol sud, com ara les que van comandar Roald Amundsen, Robert Scott, Ernest Shackleton i Richard Byrd al començament del segle xx, i altres de més recents de diferents bases antàrtiques i dels científics en acció.

També vam poder fer una visita guiada pel museu i veure totes les exposicions, les fixes i les itinerants. Els i les alumnes van gaudir molt experimentant amb tot el que ens ofereix aquest espai i visitant el Bosc Inundat.

Va ser un gran dia i vam aprendre molt.

Aquí us deixem unes quantes fotos perquè veieu que bé ens ho vam passar.