CUEME

El Dissabte 20 de maig, va tenir lloc la venda de productes de les cooperatives escolars creades pels nens i nenes de cinquè. De bon matí es van instal·lar les dues parades al mercat i ben aviat van començar a arribar els primers compradors i compradores que gaudien dels prototips que havien inventat els i les alumnes.

L’èxit al final del mercat va ser absolut, ja que es van recollir molts diners que aniran destinats a diferents associacions.

5è A destinarà els diners a Pallapupas i Pallassos sense fronteres.

5è B els destinarà a Sant Joan de Déu.

En els propers dies es farà l’acte de cloenda del projecte i es donaran els guanys a les diferents associacions.

A continuació, us deixem un recull de fotografies de tot el que hem anat fent al llarg del curs sobre el programa CUEME.

També us deixem un vídeo de tot el que hem anat fent al llarg de curs sobre el projecte CUEME.

Esperem que us agradin i us agraïm la vostra col·laboració.