SANT JORDI AL COLOMER!

El passat 22 d’abril vam celebrar la festivitat de Sant Jordi a l’escola. Les classes de 3r i 4t vam poder gaudir de tot un munt d’activitats relacionades amb la temàtica. Per començar, a primera hora del matí, vam celebrar el Certamen Literari de Cicle Mitjà i Cicle Superior amb la proclamació dels finalistes i l’esperat guanyador o guanyadora. No obstant, es va recalcar el bon treball i esforç per part de tot l’alumnat i la difícil decisió de poder elegir tres finalistes. Hi havia produccions realment molt bones! A més, l’acte va estar acompanyat de música en directe per part d’alguns i algunes alumnes de l’escola.

Seguidament, vam poder riure amb la gran obra de teatre de “Sant Jordi” teatralitzada per part d’alguns i algunes mestres de l’escola. El resultat va ser molt bo i tothom va gaudir en aquest acte: uns representant l’obra i altres, veient-la. Des d’aquí, volem agrair l’esforç per part de totes les actrius i actor que van fer-ho possible.

Per acabar, a la tarda, vam realitzar un taller de Sant Jordi. Vam elaborar una preciosa rosa per què la poguessin regalar a aquella persona que més estimen, o simplement, a aquella persona que li ve de gust poder tenir un detall amb ella en aquesta data tan celebrada a Catalunya.

Per què us feu una idea de tot això que us hem explicat, feu clic en el següent enllaç:

FOTOS SANT JORDI 2022