La Castanyada 2021 a Cicle Mitjà

El divendres 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola.

Al matí vam aprofitar per fer una volta per l’entorn i qui volia, va portar un esmorzar tardorenc: panellets, fruits secs, raïm, poma, magrana, codony, mandarina…

A mig matí vam conèixer els guanyadors del concurs de fotografía de tardor i vam fer l’entrega de premis al pati.

A la tarda, ens vam reunir tota l’escola a la pista per cantar la cançó de “La Castanyera Calorosa” que s’ha inventat l’Anna Baró, és fantàstica!! Si la voleu escoltar, feu clic aquí. També vam sortit per fer les danses que havíem treballat a l’àrea de música. Tot seguit, per grups bombolla, ens vam asseure a terra en rotllanes a menjar castanyes i beure aigua.

Va ser una festa de la Castanyada molt bonica!!!

Si voleu veure les fotos cliqueu al següent enllaç:

Fotos castanyada de 3r.

Fotos castanyada 4t.