A Educació física hem fet Acrosport

Ja fa unes setmanes que vàrem començar el repte de l’acrosport a tercer, explicant en què consisteix l’esport, quins són els diferents rols que hi ha i què fa cadascun d’ells, mostrant i practicant diferent figures de menys a més dificultats, etc. Fins a acabar inventant-nos les nostres pròpies figures, dibuixar-les i després posant-les en pràctica per saber si les podíem portar a terme.

Amb aquesta feina feta ens vàrem organitzar com a grup-classe una petita coreografia per poder lluir tota la feina feta i poder-la mostrar als més petits de l’escola, els i les alumnes d’educació infantil i així celebrar també des de l’escola el Dia Internacional de la Dansa, 29 d’abril.

Ha estat una gran feina per petits grups cooperatius i després amb tot el grup-classe, amb un resultat espectacular.

Si voleu veure’n les imatges, aquí les teniu.