3r i 4t HEM ANAT DE COLÒNIES!

Els dies 9,10 i 11 de maig, els i les alumnes de Cicle Mitjà, hem anat de colònies a Clar del Bosc. La casa de colònies estava situada enmig dels boscos del Pla de l’Estany, a 5 quilòmetres de l’estany de Banyoles. Les instal·lacions de la casa de colònies ens han permès fer rocòdrom, tir amb arc i un magnífic circuit de Bosc Vertical, on els nens i les nenes han pogut moure’s per ponts flotants, d’arbre en arbre i saltar en tirolina. També hem jugat, ballat i posat les cames fortes amb boniques excursions per l’incomparable entorn natural. I sobretot, hem omplert la motxilla de bonics VALORS: respecte per la natura, convivència, cooperació, autonomia i tolerància. Mestres i alumnes ho hem gaudit molt!

FOTOS 3r

FOTOS 4t