PROJECTE FEM POBLE 2021

Com ja és tradició l’Escola El Colomer participa en el projecte del Fem Poble”, l’objectiu del qual és que els nens i les nenes de Bigues i Riells coneguin diferents espais del poble de Bigues i Riells, facin activitats diverses, tant dins com fora de l’escola, i s’emportin una bona experiència educativa.

Al llarg del primer trimestre d’aquest curs escolar, els nens i les nenes de les escoles d’infantil i primària del nostre poble han visitat indrets naturals, espais històrics i emblemàtics, esglésies i masies, botigues i racons sorprenents, han conegut part del nostre patrimoni històric i cultural, del poble de Bigues i Riells.

Tot seguit us fem una relació de les sortides que es van fer i que van tenir lloc al primer trimestre:

P3: Visita a Can Maspons i el seu entorn.

P4: Visita als horts del Flix i recorregut fluvial.

P5: Caminada fins a l’Església de Sant Pere i Sant Pau de Bigues.

1r: Caminada pels voltants del riu Tenes (tram de Bigues)

2n: Visita als Serveis del Poble (Policia, CAP, Ajuntament, escoles,…)

3r: Visita a L’ajuntament de Bigues i Riells i assistència telemàtica al Ple Municipal.

4t: Caminada pels voltants del Riu Tenes (de Bigues a Riells).

5è: Caminada fins al Castell de Montbui i visita guiada.

6è:  Passejada de Can a Can.

De les observacions en directa, de les explicacions que hem rebut de les persones que coneixen l’entorn, de la recerca i treball que s’ha fet en el grup classe, cada aula ha treballat i aprofundit sobre un indret diferent. Fruit d’aquestes sortides s’han anat elaborant diferents treballs que van ser exposats als passadissos de l’escola.

Us convidem a fer un recorregut per les notícies publicades de cada nivell a la pàgina web. Gaudiu-les!