Pràctiques d’Experimentació a Cicle Mitjà

Les pràctiques d’experimentació tenen l’objectiu de desenvolupar el raonament científic en els nens i les nenes de cicle mitjà. Els alumnes duen a terme un conjunt d’experiments plantejats pel mestre emmarcats dins d’una temàtica determinada (estats de la matèria, tècniques de separació de mescles i reaccions químiques). En petits grups, els infants es formulen preguntes, el·laboren les seves hipòtesis i extreuen conclusions mitjançant procediments estàndards o altres que arriben a dissenyar ells -que sovint són molt sorprenents-.

Tot i que l’objectiu d’aquestes pràctiques és desenvolupar el raonament científic dels infants, les pràctiques també es desenvolupen integralment en anglès.

Us deixem un enllaç on podeu veure els i les alumnes explicant els experiments que han dut a terme: