I tu, … on llegeixes?

Benvolgudes famílies,

Les estadístiques apunten que els i les alumnes que tenen un bon nivell lector, són alumnes que tenen èxit escolar.

Per aquest motiu, a l’escola ens hem proposat treballar el gust per la lectura i tenim com a objectiu promoure activitats amb aquesta fi.

Un d’elles la presentem en aquests moments a la Comunitat Educativa de l’Escola, i es titula “I tu, … on llegeixes?“.

Aquesta activitat busca la participació de tots els membres de la Comunitat Educativa, tot fent-nos arribar imatges dels llocs i espais on ens agradar llegir. Totes aquestes imatges quedaran exposades a l’escola i més endavant, hi haurà un jurat que seleccionarà la foto més bonica de cada un dels sectors: alumnats, famílies i mestres.

Esperem gaudir i compartir lectures i experiències!

Grup Impulsor de la Lectura

Concurs I tu… on llegeixes