UN PROJECTE JURÀSSIC!

Benvolgudes famílies,

a la classe dels saxos, hem començat a treballar els DINOSAURES!!! Però, voleu saber com vam escollir el projecte?

Doncs mireu, primer de tot, cadascú va pensar en un tema del qual li agradaria saber moltes coses; van sortir coses com els ocells, el peix lluna, la pastisseria, els ous de dinosaure, els taurons,etc. De tota la llista de temes que es van dir, vàrem escollir els 3 que més s’havien repetit. Els 3 finalistes van ser: els dinosaures, els ocells i els taurons/peixos.

Un cop teniem els 3 finalistes, vàrem fer una votació. Per començar, tots vàrem pensar quin era el tema que votaríem i quan ho vam tenir ben clar…vàrem començar la votació!

Per fer-la, vàrem fer servir peces de lego que posàvem una sobre l’altra en la base corresponent. Les peces de lego les vam utilitzar en primer lloc perquè totes son iguals (el que significa que tots els vots valen el mateix) i en segon lloc, perquè ens permetia veure quin dels 3 animals tenia més vots.

Després de la votació, vàrem comparar els 3 resultats. Quin era l’animal que tenia més vots? Com ho sabíem? Quants vots tenia cada animal? Quin va ser l’animal guanyador?

Al final, el resultat va ser:

DINOSAURES: 13

OCELLS: 5

PEIXOS/TAURONS: 4

Amb el resultat del 13, vàrem veure que la meitat de la classe havia escollit els dinosaures i que per tant, era la opció guanyadora.

Així que, aquest tercer trimestre estudiarem tot el que rodeja el món dels DINOSAURES!