Els primers dies de I5.

Els Primers Dies d’I5: Emocions a flor de pell.

Hola, famílies!

És un plaer compartir amb tots vosaltres els moments màgics que hem viscut durant els primers dies. Les aules han estat plenes de rialles, abraçades i aventures emocionants…. i també algun plor. Ens encanta veure com s’estan adaptant ràpidament a la seva rutina escolar.

Aquests primers dies han estat plens d’activitats emocionants, com ara contes, dinàmiques de grup, jocs i activitats d’art. Hem tingut temps per a la creativitat, l’expressió i la construcció de noves amistats. És tot un viatge de descobriment i creixement personal.

La col·laboració i el suport dels pares i mares també són part essencial d’aquesta etapa d’adaptació. Agraïm profundament la vostra confiança i compromís amb l’educació dels vostres fills/es.

Estem segures que aquest serà un any escolar emocionant i ple d’aprenentatge. Moltes gràcies per ser part d’aquesta aventura.

Us deixem alguns dels moments inoblidables que hem capturat aquests dies.

Primers dies d’I5

Salutacions afectuoses de l’Imma i la Gemma.