Gaudim i aprenem de la lectura

Benvolgudes i benvolguts,

Enguany, l’equip de mestres de l’Escola El Colomer, hem realitzat el primer curs de la formació ILEC (Impuls per la lectura). Aquesta formació ens ha donat l’oportunitat d’analitzar, revisar i crear de nou activitats i programacions que acostin als nens i les nenes al món de la lectura, i primordialment, que gaudeixin d’aquest moment.

A l’escola, des dels més petits als més grans, procurem apropar als infants a la lectura, dins l’aula, als passadissos, als patis,… amb la participació de les famílies, amb la relació entre cicle si nivells… qualsevol moment és bo per fomentar el gust per la lectura.

Us deixem l’enllaç d’alguna de les moltes activitats que hem seguit realitzant aquest curs i d’altres que són noves.

Esperem que il·lustrin els moments que hem compartit plegats!

Projecte Lligams

LA CAPSA MÀGICA DE L’EIX: EL MAR