SANT JORDI CICLE INFANTIL

El passat 22 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola, un dia molt bonic per donar a conèixer la cultura catalana.

Durant el matí tots els nens i nenes del Cicle Infantil vam estar realitzant la rosa de Sant Jordi, després del pati vam poder gaudir de l’obra de teatre dinamitzada per alguns mestres de l’escola anomenada “Vila Drac” i ens va agradar molt!!! A la tarda, vam gaudir conjuntament amb Cicle Inicial del Certamen Literari on vam rebre com a premi un lot de llibres i un diploma per haver participat en l’elaboració dels dracs que tenim exposats per l’escola.

Us animem a veure les fotografies d’aquest dia als següents enllaços:

Fotografies P3

Fotografies P4

Fotografies P5

Les mestres de Cicle Infantil.