Socialització de llibres

El projecte de socialització de llibres de text vol regular les condicions d’ús per continuar amb un bon funcionament.

La participació en el projecte és voluntària i implica la plena acceptació de la

normativa reguladora.

Objectius:

1- Fomentar els valors de corresponsabilitat i solidaritat quan cada grup i cada infant en particular es responsabilitzi i es comprometi envers el bé col·lectiu.

2- Potenciar el respecte envers el medi ambient i el reciclatge.

3- Cal que els alumnes comprenguin que la no-reutilització del material és un malbaratament de recursos i una agressió al medi ambient, i els beneficis que es deriven d’una acurada reutilització.

4- Aprendre a compartir el material i pensar en els altres. Cada any els alumnes rebran els llibres dels companys del curs anterior. Evidentment això els ensenyarà la importància de pensar en l’alumne que l’utilitzarà l’any següent, i a conservar els llibres com els agradaria trobar-los a ells.

Destinataris:

Tots els alumnes matriculats a l’escola que compleixin els següents requisits:

Estar associats a l’AMPA de l’escola.

Haver abonat la quota anual corresponent a la socialització de llibres.

L’AMPA i una comisió de mestres avaluaran el funcionament de la socialiització al acabar cada curs.