La Bibliopati de “El Colomer”

Aquesta setmana hem inaugurat la Bibliopati. Un projecte que pretén donar continuïtat al servei de la biblioteca escolar a les estones de pati. Abans de la covid a la nostra escola es portava a terme, però que a causa de les restriccions es va deixar de fer.

Hem engegat la Bibliopati amb il·lusió i ganes però també amb l’objectiu de fomentar el plaer per la lectura, impulsar la lectura i donar suport al desenvolupament de la competència lectora. Tot i ser una activitat voluntària aquesta setmana molts alumnes han volgut venir a conèixer l’espai, a llegir, a jugar a jocs de taula, pintar mandales i també a fer-se el carnet per poder-se endur llibres i contes a casa. Aquest préstec és per un termini de15 dies, però es pot ampliar si ho comuniquen a les responsables.

Tenim preparades sorpreses pels petits i grans lectors quan portin 10 llibres així com una tertúlia literària a final de trimestre.

Si voleu veure les fotografies, feu clic aquí.

“Per aconseguir tenir infants lectors, el primer que cal que fem és que despertem en els infants l’interès i la motivació per la lectura. Si aconseguim que els infants vulguin llegir, que vulguin tenir llibres a les mans, podrem afavorir que adquireixin un bon hàbit lector.” Nati Bergada.

“La lectura és a la ment el que l’exercici al cos”. Joseph Addison.

Gràcies per la vostra col·laboració
Equip bibliopati