Informació Covid-19 – Tancament centres educatius de Catalunya

Benvolgudes famílies,

Us informem del comunicat que ha emès el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya aquest mateix migdia.
“Per tal de trencar la cadena de contagis del COVID19 i poder reduir el nombre projectat de possibles malats greus amb necessitat d’hospitalitzacions i amb l’objectiu de preservar el sistema sanitari i poder fer front, no només a les necessitats del malalt del COVID19 sinó també a la resta de situacions de salut greus, el Consell Assessor del PROCICAD s’ha acordat:

1. Passar el pla a fase d’emergència 1 que ens ha de permetre poder activar recursos de suport logístic en cas que sigui necessari i tractar dades sensibles i compartir-les entre administracions.
2. Ordenar el tancament de les escoles, instituts i universitats a partir de demà, 13 de març de 2020.”
Seguint les instruccions preventives, de protecció i d’organització de la Generalitat de Catalunya, també queden anul·lades les següents activitats:
– Activitat de LECXIT;
– La festa del Cross escolar i calçotada;
– Activitats extraescolars de l’AMPA i municipals;
– Jornada de portes obertes;
– Excursions del segon trimestre;
– Sortides de migdia a la biblioteca municipal de BiR;
– Activitats Culturals del segon trimestre;
– Tertúlies del Colomer;
– Formacions de mestres;
– Serveis d’acollida, ludoteca i menjador.

L’Equip Directiu de l’escola restarà alerta a qualsevol nova mesura o informació que es vagi produint durant els propers dies, esperant que aquesta situació d’excepcionalitat millori.
Per a qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

Cordialment,
Equip Directiu