II CROS ESCOLAR 2024

Benvinguts/des a la segona edició del Cross Escolar El Colomer!

El dia que heu de marcar a l’agenda és el dissabte 6 d’abril de 2024 i els circuits que tenim preparats es faran entre els carrers al voltant de l’escola i els diferents patis.

És un Cross que pretén fomentar els hàbits saludables, la pràctica d’activitat física i contribuir amb els objectius del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE).

També, volem contribuir amb la nostra comunitat i millorar la societat en la qual vivim. És per això, que tot i que la participació és totalment gratuïta, a totes persones que vulguin contribuir a la recaptació d’aliments pel Rebost Solidari, a l’hora de recollir el vostre dorsal podreu fer aquesta contribució, totalment voluntària.

Recordeu que, la responsabilitat dels participants menors de 18 anys va a càrrec dels seus progenitors. L’escola no es fa responsable de cap assistent a l’acte que no vingui a acompanyant d’un adult.

Atenció: heu d’omplir un formulari per cadascú dels participants. Teniu temps d’inscriure-us fins el dimecres 3 d’abril de 2024. Esperem que gaudiu d’aquesta jornada esportiva.

Molta sort i gràcies per la vostra participació!

AFA i l’Equip de Mestres