I Fira de Robòtica i STEAM

Ahir es va celebrar al nostre municipi la I Fira de Robòtica i STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques), organitzada pel CRP Vallès oriental IV, i on la nostra escola va participar amb la mostra de dos projectes elaborats a CM.

A més de les escoles del poble i l’institut, van participar altres escoles i instituts de la nostra zona, aportant els seus treballs des de l’etapa d’infantil fins a batxillerat.

La programació computacional és un contingut curricular inclòs en les àrees del nou currículum educatiu com a les àrees de Coneixement del medi natural, social i cultural (als 3 cicles) i Matemàtiques (als 3 cicles). Fomenta el pensament lògic, la creativitat científica i la resolució dels problemes actuals del nostre planeta.