I Cross Escolar El Colomer i II Festa de la Calçotada

Ja la tenim aquí, reserva aquesta data: Dissabte 28 de març de 2020, ja que arriba el I Cross Escolar El Colomer!!. Enguany, aquesta activitat esportiva estarà relacionada amb el projecte d’escola d’aquest curs: El Cor de la Terra. Per aquest motiu, tot i ser una activitat totalment gratuïta, tothom podrà col·laborar amb aportacions al dorsal solidari (caixa solidària que estarà en la recollida del dorsal). Els diners aniran dirigits a programes de conservació del nostre entorn i realitzada pels i les alumnes de C.M. Col·labora l’associació sense ànims de lucre: Boscos94. Més informació, properament.

Posteriorment, tindrà lloc la II Festa de la Calçotada. Per recuperar forces i energia, a partir de les 13h. tindrà lloc un dinar de germanor. Tiquets ja a la venda, no feu tard!

Animeu-vos a participar!!