Gimcana de final de curs (Infantil i primària)

El dimarts 20 i el dimecres 21 de juny, els nens i les nenes de 5è van preparar una gimcana pels companys/es d’infantil i primària. Enguany, degut a les restriccions no s’han fet jocs d’aigua però no per aquest motiu han estat menys divertits. Va ser una gimcana diferent per tal de prendre consciència que l’aigua és molt important i l’hem de preservar.

Felicitem a tot l’alumnat de 5è i als/les mestres per la feina feta!!

Es van fer grups de diferents nivells, el dimarts els nens i nenes d’infantil i 1r, i el dimecres van estar els i les alumnes de 2n, 3r, 4t i 6è els que es van barrejar amb diferents equips. Els nois i les noies de 5è van anar a buscar-los a les aules per tal de començar els diversos jocs que havien preparat per a tot l’exterior del pati.

A continuació us deixem un recull d’algunes imatges d’aquest dia tan divertit:

L’equip de mestres aprofitem per desitjar-vos un BON ESTIU!!

BON ESTIU! | Escola Rambleta del Clot