Cloenda del Projecte CREA

Durant aquest curs hem realitzat la innovadora activitat de CREA. S’ha realitzat amb els alumnes de 1r a 4rt. Cada curs s’ha especialitzat en un tipus d’instruments. Des del carilló fins a la batucada passant pel teclat i l’ukelele. Durant una sessió setmanal de 45 minuts ham pogut aprendre contingut musical curricular i combinar la pràctica de l’instrument.

CREA introdueix la pràctica dels instruments musicals a l’escola amb la finalitat que els infants visquin una experiència educativa inclusiva i, al mateix temps, connecta els aprenentatges lectius i no lectius i els diferents agents educatius del territori, amb la idea de crear vincles comunitaris.

Durant aquestes últimes setmanes hem fet petits concerts amb l’objectiu de mostrar als companys/es les cançons que hem après i l’instrument que tocaran el curs vinent. Els/les alumnes de 1r han fet el concert amb el carilló als nens/es de P5, l’alumnat de 2n han fet la mostra als infants de 1r mostrant el teclat; els de 3r curs han tocat l’ukelele als nens/es de 2n; i per acabar els nens/es de 4rt ho han fet amb l’alumnat de 3r amb la batucada.

Fent clic aquí, us mostrem un recull de fotografies.

Frases en català, frases boniques, música, cançó, letteringcat, xniArt | Frases chulas, Frases positivas, Frases