ACTIVITATS COOPERATIVES A CICLE INICIAL

Durant aquest trimestre, els i les alumnes de Cicle Inicial han treballat molt durant les classes d’educació física!!

Pels alumnes de primer, és el primer any que en fer i els hi ha agradat molt poder fer un munt d’activitats ben diferent on han pogut aprendre moltes coses, com per exemple: compartir, seguir unes normes, pensar normes noves quan alguna no funciona, etc.

De fet, els alumnes de segon també han pogut recordar moltes de les coses que van estar treballant l’any passat i que durant l’estiu se’ls hi havien oblidat.

També han portat a terme un moltes activitats cooperatives, on la participació de tots i totes és el més important, on es pot desenvolupar la nostra confiança, són divertits per tothom i la barreja dels diferents nens i nenes va desenvolupar un sentiment d’acceptació entre tots/es.