LA NOSTRA “CULTURE BOX” JA VA CAMÍ D’ESLOVÈNIA

Han estat unes setmanes molt intenses a les classes de 6è treballant en aquest projecte i així, poder enviar un tastet de la nostra cultura a la nostra escola amiga de Komenda, Eslovènia. Hem treballat en grups i hem gravat vídeos explicant-los com és la nostra escola i d’aspectes culturals com música, tradicions, llegendes, la nostra ciutat, menjar…

Apart dels vídeos, també els enviem tot tipus d’objectes com podeu veure a la foto i un mapa gegant perquè juguin a endevinar alguns dels llocs més bonics de Catalunya. Ah, i unes neules perquè sàpiguen com celebrem el Nadal aquí.

La setmana passada vam rebre les cartes d’un grup de “penpals” de la seva escola i ja els hem enviat les nostres respostes.

Ara esperem amb i·lusió l’arribada de la seva caixa!