CS – RECOLLIDA SELECTIVA

A l’escola seguim treballant per millorar i aportar el nostre granet de sorra per cuidar el nostre entorn i el nostre planeta.

L’alumnat de 6è ha estat l’encarregat de passar per totes les classes a informar de quins materials van a cada lloc per fer-ne un bon reciclatge, concretament, l’alumnat del SEP d’Enriquiment (English) ha preparat la presentació i un joc interactiu per fer participar a tota la mainada.

A més, cada classe ha dissenyat els seus punts de reciclatge per separar el paper i els envasos (sumant-los als d’orgànica i rebuig que ja teníem), reutilitzant els que ja hi havien del curs anterior però reacondicionant-los i intentant utilitzar restes de materials que hem anat guardant.

Cada divendres a la tarda, diferent alumnat de Cicle Superior, passa per tota l’escola a recollir el paper i els envasos i portar-los el punt de reciclatge a fora l’escola.