ANEM A LA CATEDRAL

El divendres 25 d’octubre, els nens i nenes de 3r, hem visitat la Catedral de Girona.
Després d’una passejada fins al barri vell, amb parada a la plaça independència per esmorzar, hem pogut veure i observar l’interior de la nostra Catedral de Girona. El motiu de tal visita, és perquè a l’interior hi ha el sepulcre d’en Ramon Berenguer, que és un dels protagonistes de la llegenda que hem treballat a 3r, la llegenda del Cap d’Estopes.

A més, hem aprofitat per dipositar la carta que enviem a un/a company/a de l’altra classe.

Tornant cap a l’escola, hem pogut fer la primer visita a les Fires, i poder observar en persona com ho preparen.

Podeu trobar totes les fotos al drive de fotos de l’escola, entrant amb la contrasenya que ja teniu.