RACÓ DE METEOROLOGIA

Hola, avui us volem explicar el que estem fent a cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior de l’escola Domeny. Estem analitzant les dades de la nostra estació meteorològica.

Nosaltres, que som els alumnes de quart, anotem l’hora de sortida del sol i l’hora de la posta de sol. També observem les fases de la lluna, perquè aquest any les estudiarem. A més a més, apuntem la precipitació. Els alumnes de tercer apunten la temperatura del matí i de la tarda. Els nens i nenes de segon ens diuen d’on bufa el vent. Els alumnes de primer posen el temps: si fa sol, si fa núvol… I els nens i nenes de cinquè i sisè, fan coses més difícils.

Fem això, perquè volem recollir informació meteorològica, ajudar als alumnes de cinquè a predir el temps i investigar sobre el canvi climàtic.