Felicitacions a l’ABRIL!

En la novena edició del CROSS de Balaguer han estat semifinalistes la THAÍS de 2n, la BRUNA de 3r i L’ABRIL de 3r en el disseny del cartell, i d’entre els cursos de 1r, 2n i 3r de Primària de la comarca de la Noguera.

I sent la SUPERFINALISTA: 

ABRIL GARDEÑES FOLGUERA

                              👏👏👏👏😍😍😍😍

Patins i patinets amb sorpresa!

L’alumnat de primària ens ha presentat unes actuacions amb patins i patinets dissenyades per ells/es mateixos/es.

L’equilibri, la coordinació i l’expressió son essencials. El treball en equip imprescindible, escollir la música, el vestuari, pensar, idear, cercar l’originalitat, el posar-se d’acord, poder trobar solucions als reptes que els van sorgint, adaptar-se als imprevistos… en fi, tota una experiència d’aprenentatge amb una cloenda ben bonica.

A més hem pogut gaudir de l’Elna Casamitjana, exalumna i gran patinadora, que ens ha deixat bocabadats amb la coreografia que presenta al Campionat de Catalunya. Des de l’escola li volem agrair que ens hagi acompanyat en aquest dia tan especial per l’alumnat qui pot veure en ella el resultat de la constància i l’esforç.

La tarda ha estat amenitzada pel Roger, futur mestre d’educació física que ens acompanyarà gairebé fins a final del curs. Podem dir que d’entrada…ha estat un molt bon presentador.

Cafè de l’ ARTISTA: DENIP

El 30 de Gener vam celebrar el DIA ESCOLAR de la NO-VIOLÈNCIA i la PAU amb un acte que va constar de:

  • Manifest de 6è
  • Cantata:

Som amics a Educ. Infantil // Si tingués la màgia d’un mag a C. Inicial // Color esperanza a C. Mitjà i Superior 

  • Performance COR amb Missatge  “la PAU és:

-I-3, Ser bons amics i donar petons.

-I-5, Estimar, compartir i escoltar.

-1r, Estat de calma i tranquil·litat.

-2n, Compartir les joguines i jugar amb totes i tots.

-3r i 4t, Respecte, rialles, paraules amables i molta escolta. També compartir, ajudar i fer feliços als que ens envolten.

-5è, Sentiment agradable quan ajudem, juguem junts, expliquem acudits, fem abraçades i petons, compartim, cuidem els animals i respectem totes les diferències.

-6è, Ser amables, respectar i acceptar, compartir i ajudar, ser agraïts, escoltar i parlar en la resolució dels conflictes.

Si ens esforcem cada dia, aconseguirem un món millor!

Aula sensorial

Aquests darrers dies del trimestre hem convertit l’aula de psicomotricitat en una aula sensorial, on hem experimentat amb tots els sentits: Sons, llums, olors, textures, sensacions de fred i calor, vibracions, llums negres, ombres… ha estat una experiència fantàstica, solament cal que mireu les fotografies.

Us animeu a fer-ho a casa aquests dies?

CASTANYADA

Ja ha arribat la TARDOR i la CASTANYADA a l’escola!

El dilluns vam preparar PANELLETS de tots els gustos: xocolata, coco, ametlla, codonyat… i també Monster Cookies!

El dimarts pel matí, unes castanyeres i castanyers fantàstics van coure castanyes, i junts amb els infants de la Llar vam celebrar la CASTANYADA! Però abans vam passar pel terrorífic TUNEL del TERROR que les companyes i companys de 6è ens havien preparat!

El dimarts per la tarda, vam celebrar el CAFÈ de l’ARTISTA !

Cliqueu damunt dels elements per veure fotos i vídeos!

 

Afegeix un subtítol de Escola Alfred Potrony

APADRINAMENT LECTOR

Avui ha estat un dia molt important, perquè hem iniciat un altre cop l’APADRINAMENT LECTOR!

En el primer dia hem signat un contracte entre les dues parts: padrins i fillols, i un cop al mes es trobaran per compartir una estona de lectura.

Cliqueu damunt el collage per veure més fotos d’aquests moments!