Dia de l’Activitat Física al Carrer

La setmana passada vam celebrar el Dia de l’Activitat Física al Carrer.

Al nostre entorn hi ha molts espais bonics i útils per poder practicar esport, per créixer, sentir-nos bé i estar sans. És responsabilitat nostra tenir cura d’aquests espais que utilitzem.

Hem sortit amb les bicicletes i hem fet la caminada al voltant del llac de Sant Llorenç (la caminada la podeu veure a l’altre article).

 

Futurs/es tenistes

L’Àlex del club tennis Balaguer ha vingut a l’escola a fer-nos un taller d’iniciació a aquest esport de raqueta, amb l’alumnat d’I5 i cicle inicial.

Hem fet uns jocs amb les raquetes i les pilotes molt divertits i ens ha convidat a anar un dia a fer una classe amb ell. Podeu trobar informació a la web.

El tennis ens permet desenvolupar les qualitats físiques bàsiques, la coordinació òculo-manual i l’agilitat, també descobrir les nostres capacitats i plantejar-nos reptes que, amb la pràctica, anem superant i millorant, com totes les coses que ens ajuden a créixer i millorar.

Potser en surt algun/a bon/a tenista d’aquesta proposta. 😉   FEU CLIC I ENS VEUREU EN ACCIÓ!


VISITA MOSSOS ESQUADRA

El passat dijous, la nostra escola va rebre la visita dels Mossos d’Esquadra per parlar-nos de Seguretat Vial.

A C. Inicial, a través d’un joc anomenat “Peixets i Taurons”, van aprendre que han d’estar atents abans de creuar el carrer, mirant amunt i avall, respectar els semàfors…

A C. Mitjà, després de respondre un “Qüestionari” sobre l’ús de la bicicleta, van parlar i reflexionar sobre quines són les normes de circulació amb aquesta.

A C. Superior, van representar situacions per tal de treballar els senyals de trànsit i les normes de circulació vial i amb bicicleta.

Aula sensorial

Hem inicial el 3r. trimestre convertint l’aula de psicomotricitat amb un espai sensorial, on a través de diferents dinàmiques hem pogut gaudir i experimentar sensacions amb tots els sentits. Des de pintar-nos els peus amb pintura fluorescent, a fer-nos-hi un massatge, trepitzar diverses textures, escoltar música 8D dins d’una tenda, entre altres.

No us perdeu les cares que fem clicant a sobre de la fotografia… ho diuen tot!

Això de sentir, ens porta a un autoconeixement i gaudi molt especial. Us animem a provar-ho a casa! Segur que us sorprendrà!

Petites, grans atletes!

Hem acabat el trimestre amb unes sessions d’atletisme, practicant curses, salts i llançaments de diferents tipus.

El Roger, futur mestre d’EF, ens ha preparat unes classes ben divertites que ens han servit per posar-nos encara més en forma i aprendre i practicar tot el que l’atletisme ens ofereix.

L’alumnat de cicle mitjà ha finalitzat la situació d’aprenentatge amb una duatló, on han pogut veure la seva evolució i posar en marxa totes les seves capacitats.

Feu clic a la fotografia i ens veureu en marxa!!!

Visita dels MOSSOS D’ESQUADRA

Avui tota l’escola ha rebut la visita dels MOSSOS d’ESQUADRA!

A Educ. Infantil i C. Inicial han explicat el funcionament dels Mossos d’Esquadra, i com posar-nos en contacte amb ells. Ara ja sabem que en cas d’emergència hem de trucar al 112!

A C. Mitjà i C. Superior han parlat sobre la Ciberseguretat i de la seguretat en les xarxes, i ens han explicat dels perills a les xarxes, dels consells sobre la privacitat i dels perills de parlar amb desconeguts.

Cliqueu damunt del muntatge fotogràfic per veure més FOTOS!

De Colònies a LA CARRAL!

Els grups d’ Educ. Infantil: I-3 i I-5 i de C. Inicial: 1r i 2n han anat de COLÒNIES a La Carral, Solsona!

El 7 i 8 de Març han gaudit de les activitats: taller de melmelada,  PIRATES i  tresors, taller de les petjades d’animals de granja i visita a la granja!

S’ho han passat PIPA, cliqueu en els elements i gaudireu de les FOTOS!

Colònies a La Carral! de Escola Alfred Potrony

Còpia de Colònies a La Carral! de Escola Alfred Potrony

MOLTES GRÀCIES LA CARRAL!

UNIVERS

Enguany el nostre Projecte Interdisdisciplinari va sobre l’UNIVERS!!!

-Comencem la setmana amb la teoria del BIG BANG: Creació de l’UNIVERS a partir d’una explosió, que encara avui s’està expandint.

-Taller d’ASTRONOMIA: l’Albert, pare del Marc i l’Odei, ens ha explicat i ensenyat el funcionament dels TELESCOPIS.

Moltes Gràcies, ALBERT!

Conte  C. Inicial: la Maria, mare del Sebastià, ha explicat un conte sobre l’origen de la Terra al grup de 1r i 2n.

Moltes Gràcies, MARIA!

Conte Educ. Infantil: l’Anna, mare de la Gina d’I5, ha explicat el conte ON ÉS LA LLUNA? a I3 i I5.

Moltes gràcies, ANNA!

-Taller Musical sobre Planetes, la Sílvia, mare de la Caterina, ens ha parlat de Gustau Holst, gran compositor, qui va escriure “The Planets”, suit per orquestra.

Moltes gràcies, SÍLVIA!

Presentacions + Exposicions: Tota l’escola ha exposat els treballs i presentacions orals sobre l’UNIVERS!

Super interessant!

Cliqueu damunt dels elements per veure FOTOS!

T’estimo mama! collage Publicació d’Instagram de Escola Alfred Potrony