Patins i patinets amb sorpresa!

L’alumnat de primària ens ha presentat unes actuacions amb patins i patinets dissenyades per ells/es mateixos/es.

L’equilibri, la coordinació i l’expressió son essencials. El treball en equip imprescindible, escollir la música, el vestuari, pensar, idear, cercar l’originalitat, el posar-se d’acord, poder trobar solucions als reptes que els van sorgint, adaptar-se als imprevistos… en fi, tota una experiència d’aprenentatge amb una cloenda ben bonica.

A més hem pogut gaudir de l’Elna Casamitjana, exalumna i gran patinadora, que ens ha deixat bocabadats amb la coreografia que presenta al Campionat de Catalunya. Des de l’escola li volem agrair que ens hagi acompanyat en aquest dia tan especial per l’alumnat qui pot veure en ella el resultat de la constància i l’esforç.

La tarda ha estat amenitzada pel Roger, futur mestre d’educació física que ens acompanyarà gairebé fins a final del curs. Podem dir que d’entrada…ha estat un molt bon presentador.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *